You are here: Home >Archive for the ‘Marketing’ Category

Najważniejszy jest pomysł

W ówczesnym świecie sprawą najważniejszą jest to, by znaleźć odpowiedni pomysł na biznes. Jest to, można by rzec – podstawa. Bez odpowiedniego przygotowania i bez wystrzałowego pomysłu niemal niemożliwe jest odniesienie sukcesu na rynku. Trzeba bowiem wiedzieć, że obecny rynek jest rynkiem pełnym konkurencji. Niemal na każdym kroku firmy rywalizują o względy klienta. Ważne jest […]

POJĘCIE WIZERUNKU

Wizerunek po stronie aktywów jest jedną podstawowych pozycji. Słowo wizerunek zazwyczaj ma znaczenie wyobrażenie o danym przedmiocie lub podmiocie. Jest to zbiór wyobrażeń ludzi o danej marce lub produkcie. Stworzony wizerunek może być zarówno prawdziwy jak i zupełnie fałszywy, wykreowany. Zbudowany może być na podstawie faktów lub zasłyszanych nieprawdziwych opinii. Wizerunek kreuje się za pomocą […]

Logo jako część wizerunku firmy

Gdy wybraliśmy już nazwę dla naszej firmy lub produktu nadchodzi czas więc na stworzenie graficznej wizytówki firmy, która będzie naszym logo. Projektując logo musimy się kierować dokładnie tymi samymi zasadami co przy wyborze nazwy, musi być łatwe do zapamiętania i kojarzące się z naszym profilem. Niezmiernie istotnym elementem jest to aby logo było unikalne. Ograniczenia […]

Szklanka

Moja szklanka jest czasami do połowy pełna, a czasami do połowy pusta. Przynajmniej tak było kiedyś, kiedy prowadziłam swoją działalność bez pomocy Internetu. Wiadomo, że potrzebni są nowi klienci, ale do tych nie zawsze miałam dobry dostęp. Na całe szczęście zmieniło się wraz z postępem cywilizacyjnym, który wkroczył do naszych domów. Nastała era Internetu, a […]

Marketing ze śmieci

Największą i najwspanialszą cechą reklamy internetowej jest to że jest nieograniczona zarówno czasowo jak i geograficznie (no chyba ze sobie tego zażyczymy). Na samym początku reklama internetowa przybierała formę wysyłanych e-mail reklamowych, jest to tak zwany mailing. Reklamy rozsyłane za pomocą poczty elektronicznej, zna to każdy z nas. Taka sytuacja i takie reklamy trwały do […]

Marketing

Programy partnerskie oparte na mulipartnerstwie są obecnie uważane za bardzo efektywne oraz za perspektywiczne jako narzędzia używane w marketingu. Korzyści dla uczestników są takie, że mają dzięki poleconym większą możliwość zdobycia nagród, a firmom, które są w to bezpośrednio zaangażowane pozwalają zwiększać sprzedaż i generować wyższe dochody. Budują również dla siebie bazy danych. Programy tego […]

Marketing wizji

Markowanie, które zostaje oparte o daną wizje, to tworzenie miedzy marką oraz szeroko akceptowaną wizją przyszłości sieci wartości firmy. To powiązanie jest wykorzystywane na wiele rozmaitych sposobów. W obecnych czasach szybko zmieniających się rynków i coraz to rosnącej kompleksyjności oferowanych wartości, markowanie zyskuje na ważności. Dlaczego?- Gdyż ogrywa istotną rolę w przechwytywaniu udziału w umyśle […]

Potrzeba marketingu niszy

Czemu zasady marketingu niszy są korzystniejsze od marketingu rynku otwartego?- Są dwa czynniku, które udzielają jednoznaczną odpowiedź na te pytanie. Po pierwsze dla ogromu odbiorców wybranego produktu wartości nowej technologii, nie są w 100 procentach przekonywujące. Kolejnym argumentem jest to, że personel przedstawił silne argumenty, które zachęcają do kupna nowego produktu. Poprzez to, że wybrany […]

Zasady marketingu niszy

Jako pierwsza jest zasada marketingu niszy- w żadnym razie nie atakuj segmentu, którego wydatki na rozwój oraz wdrożenie kategorii produktu twojej branży wykracza obecne roczne dochody. W skrócie nigdy nie porywaj się na większego od siebie. Najważniejszym celem zarządu jest podjęcie kroków niezbędnych, by oferowany przed przedsiębiorstwo produkt został przyjęty jako wiodący standard, w jak […]

Skuteczny Marketing

Największym celem strategii marketingu nowego produktu jest penetracja kolejnych nisz rynku. Każda z nich na rynku reprezentuje określone zastosowanie nowej technologii i zaspokojenie potrzeb potencjalnych odbiorców możliwie dużej ilości nisz stwarza możliwości wprowadzenia nowego produktu na rynek otwarty. W czasie cyklu adoptacji nowej technologii, ogólna zbiorowość potencjalnych odbiorców w rzeczywistości nie adoptuje nowego modelu, lecz […]