You are here: Home >Archive for the ‘Reklama’ Category

Boksy reklamowe jak dzieci

Boksy reklamowe powinny być krótkie, bo w końcu to  płatne linki. Ogólnie  reklama w Internecie powinna być dobrze napisana, by nikomu nie wadzić tak samo jak grzeczne dziecko, które wszyscy lubią oraz szanują- po prostu cud, miód i orzeszki. Każdy dzieciak powinien być dobrze wychowany. Niestety taki ideał jest raczej nieosiągalny. Warto jednak zadbać o […]

Boksy reklamowe

Ostatnio spotkałam się z czymś takim jak hasło „boksy reklamowe”. Oczywiście pochłonięta nieznajomym hasłem odrzuciłam wszystko na bok i zaczęłam szukać wzmianek o danej rzeczy. Niestety w książkowej encyklopedii z dwutysięcznego roku nie było o tym ani słowa, więc postanowiłam wpisać w wyszukiwarkę internetową dane hasło. Zaowocowało o wiele bardziej, gdyż natychmiast wyświetliło mi się […]

Adwords po Polsku

Nareszcie nadszedł czas i doczekaliśmy się startu oficjalnego bloga gogle, po Polsku dotyczącego systemu reklamy adwords. Dotychczas wszelkie informacje zamieszczane były tylko na głównym angielsko języcznym blogu gogle, teraz to się zmieniło i z pewnością wpłynie na powiększenie wiedzy z tego zakresu. Będzie to efektem tego ze docierająca do nas ilość informacji była mocno okrojona. […]

Nowy rodzaj reklamy

Boksy reklamowe to niezwykle ciekawa okazja do zareklamowana własnej firmy w Internecie. Wystarczy zapłacić kilkanaście groszy za kliknięcie jednego klienta (około szesnastu lub siedemnastu), a nie z góry za cały abonament. Jest to całkowicie bezpieczne, gdyż wtedy mamy pewność, że nasze pieniądze są naprawdę inwestowane, a nie przepadają. Ludzie nie zawsze są do końca świadomi, […]

Zalety marketingu niszy

Skutecznemu zastosowaniu strategii marketingu niszy umożliwiają dwa cele. Pierwszym z nich jest generowanie dochodu. Celem drugim okazuje się budowa zaufania niezbędnych. Jest to konieczne, by zostać liderem na rynku. Bezpośrednim a także ważnym celem działalności okazało się zapewnienie optymalnego rozwoju oraz wzrost biznesu firmy. System ten to sprzedaż bezpośrednia albo pośrednia poprzez sieć dystrybucyjną. Do […]