You are here: Home > Kadry > Czym zajmują się kadry?

Czym zajmują się kadry?

Kadry to dział, który istnieje w każdej większej firmie lub instytucji. Zajmują się wieloma różnymi obowiązkami. Nie da się ukryć, że zatrudnianie pracowników jest związane z koniecznością prowadzenia bardzo wielu formalności, wypełniania dokumentów oraz załatwiania spraw w urzędach. Kadry odpowiadają za prowadzenie akt pracowników, przygotowywanie umów, naliczanie wynagrodzenia oraz prowadzenie ewidencji pracy. Oczywiście problem pojawia się w mniejszych i średnich firmach, które nie bardzo mogą sobie pozwolić, żeby oddelegować pracowników jedynie do zajmowania się sprawami związanymi z kadrami.

 

W takiej sytuacji można zlecić wykonanie tego typu pracy zewnętrznej firmie. Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że tego typu firma prawdopodobnie wykona wszystkie zadania dużo sprawniej, ponieważ zatrudnia osoby, które bardzo dobrze znają się na tematyce związanej z kadrami. Dlatego też może być to bardzo korzystne rozwiązanie, także dla mało doświadczonych osób, które zaczynają działalność.

Comments are closed.